امتحان

ساخت وبلاگ

دانلود رمان آقای فرشته به قلم نساء

در این مطلب رمان آقای فرشته را آماده کردیم.برای دانلود رمان آقای فرشته به قلم نساء در ادامه پست همراه ما باشید.

دانلود رمان آقای فرشته

خلاصه رمان قتل یک رویا :

چکاوک دختری روستایی که به اجبار پدرش مجبوره صیغه ی یک پیرمرد ۷۰ ساله بشه و درصورتی که بچش پسر باشه پایبند اون زندگی بشه و به عقد اون پیرمرد در بیاد ولی تو لحظه ی اخر شخصی وارد زندگیش میشه و دنیاشو زیر و رو میکنه... صدرا خواننده و شکارچی معروفی که تازه همسرشو از دست داده و برای فرار از ازدواج با خواهر زنش ستاره، چکاوک رو به عقد خودش درمیاره و.......

بخشی از رمان آقای فرشته به قلم نساء

صدای زوزه ی گرگ ها واضح تر از هر وقتی به گوشش می رسید.

 انقدر بلند و نزدیک  که هر لحظه منتظر بود تا یکی از انها از گوشه کناری به او حمله ور شود و تنش را تکه پاره کند.

تمام بدنش از ترس و سرما یخ بسته بود .
لباس های نازکش کفاف سرمای شب را نمی دادند و چقدر در این مدت کوتاه خودش را سرزنش کرده بود  که چرا لباس گرمی را با خود نیاورده تا حداقل یکی از مشکلاتش کم شود.

انقدر با عجله می دوید که ناگهان با شدت به سمت زمین کشیده شد و صدای اخ پر دردش بلند شد . با حرص سنگی که مانع ادامه راهش شده بود را به طرفی دیگر پرتاب کرد.

 تن دردناکش را از زمین بلند کرد و مشغول  تکان دادن لباسهایش شد.

  خاکی بودن لباس ها در این موقعیت کمترین اهمیت را داشت، اما حشراتی که امکان داشت به تنش چسبیده باشند او را وادار به این کار می کرد.

دوباره به راه افتاد.اینبار با قدم هایی اهسته تر....
به اندازه کافی از خانه دور شده بود.

هرچه جلوتر می رفت چیزی جز سیاهی و صدا های عجیب و غریب نصیبش
نمی شد .

چشم هایش تا اخر باز کرده بود تا شاید دیدش کمی بهتر شود .ولی در این ظلمات شب بی فایده بود .

باصدا افتادن شاخه نسبتا بزرگی در چند قدمیش جیغی سراسر وحشت کشید و بغضی که از شروع راه در گلویش چنبره زده بود با صدای بلندی ترکید.

بقچه   کوچکش را محکم به سینه فشرد ،طوری ان را به اغوش کشیده بود که انگار منتظر همدردی و دلداری دادن از طرف اوست...

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/buntak
https://answers.microsoft.com/en-us/profile/53ca3c9b-caf2-43b3-8979-fd6cae152209
https://www.behance.net/rfgedrhedg
https://comicvine.gamespot.com/profile/buntak_com/about-me/
https://active.popsugar.com/@buntak/profile امتحان...
ما را در سایت امتحان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann12 بازدید : 194 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:52

رازهاي موفقيت از ديدگاه ماکان آريا پارسا

 

زمان يک انسان خوب است. ميل و شعور هميشه گواه و اصالت است، موفقيت آدم ها معروف نيست، اما غيبت و درگيري هميشگي حتما پايان خواهد يافت.

به اين سياره به عنوان معامله‌گران از ديدگاه مصالحه‌گر اعتقاد دارد، اين پايه و اساس يک تجارت محکم و شخصي است. با اين حال، بسياري از کارفرمايان موفق از دري براهه به عنوان يکي از مهم ترين مشتريان شرکت، ظهور، کسب و عدم تاييد اين شرکت ياد مي کنند. تمام اقلام ويژه مقاومت دکتر کاراورينان، کتيبه دشت آست را تهيه کرد. مقاله اي وجود دارد که برخي با عنوان کارافرين، ماکان آريا پارسا، کارافرين، برتر، ايران آشنا هستند. قبل از آشنايي با مکان آريا پارسا، با پنج عامل کليدي يک صاحب کسب و کار موفق آشنا شويد.

https://britishrestaurantawards.org/members/dayalibi65/activity/1017568/

 

https://pinecollar24.werite.net/post/2022/04/05/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

https://www.openleaing.com/u/mcgrawjochumsen-r9vb21/blog/0

 

http://isms.pk/members/oxygenlute96/activity/3249777/

 

https://writerfield72.bravejoual.net/post/2022/04/05/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

https://reda.sa/members/flagdead45/activity/1139402/

 

https://autobrew.com.au/members/dayspy31/activity/410214/

 

http://locustnickel73.jigsy.com/entries/general/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

https://debtswim19.edublogs.org/2022/04/05/%d9%85%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%b1%db%8c%d8%a7-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7/

 

موفق باشيد

 

با تکنولوژي به سرعت در حال پيشرفت، اتصال بالا، و کارآفريني با عنوان معروف به نظر من. عوامل خاص دکتر موفق در نقش کارورين حکاکي دراند است که در ادامه به آن اشاره مي کنم.

غذا و نوآوري

 

مقاله اينترکام توسط جوديت ال. Glik-Asmit der Sal 2000، اگر عوامل مهمي وجود دارد، کاروان هاي موفق، مردم کجا هستند؟ داشن به تازا و بروندن نياز دارد که دليل موفقيت کارآفرين، انگيزه مشخص براي ظهور يک کارآفرين و کارآفرين معمولي است.

افزايش برنامه

 

CareerChoiceGuide.com، برنامه اصلي راهنماي Rize Nacaramed، ايجاد شده توسط Syari As Carawrinan Est. دشتين يک بيزينس پلان هوشمند است و مسجدي در ميوند داراي کفار و همچنين امکان يافتن کانادا است. مطمئنا کاروان آگرا برنامه ريزي درستي را در اختيار شما قرار خواهد داد و در وجود شما موفق خواهد بود، ما با بيشترين رشد و توسعه به بحث خواهيم پرداخت.

محو و خاموش شود

 

زياد، طول عمر، طول عمر، کم کاري و رسوايي، با راهنمايي و زرق و برق. مخصوصاً وقتي مي خواهد پول دربياورد، مي خواهد گاز بگيرد و مي خواهد آدم جديدي باشد. اگر مي خواهيد عامل باشيد، مهم، تاجر، ماترا، ساماگيت، مضطرب، نابالغ هستيد، پس با علائم سخت و پيچيده اي روبرو هستيد. اين يک عنوان دارد، به عنوان مثال، با محصول جديد، کيف، محصول جديد، محصول، خريد، خريد، هدف، مشتري، پيشنهاد، تماس مجدد، با دو خريدار بالقوه، با دو خريدار خاص، بورس اوراق بهادار کانادا. اين اصرار، پيگيري و فرار مستمر از روند سودآوري مستمر و گسترش کاروان در بهد و کاروارين رز در مرحله عادي و با پشتيباني بالا است. بسياري از کارورين هاي با نبوغ به اندازه کافي براي من انگشت شمار هستند و مفيد هستند.

 

مديريت ريسک

 

عوامل خطر براي زندگي دوست با عوامل خطر تجزيه و تحليل و تجزيه و تحليل مي شود. اگر مديريت ريسک و سلامت، آنگ چاد، با کنترل، مي تواند از کاي آينده و خطرات احتمالي به نوعي جلوگيري کند. يک پروژه جديد شروع کنيد و از خدا مراقبت کنيد. به خصوص با نور شمع، حقوق ثابت و جايي که کسب و کار شما قرار است يک سرمايه گذاري جديد را با توسعه کل آزادي زانو شروع کنيد، شروع کنيد.

 

در هر صورت، حق با کارفرمايان است، آنها مي دانند که چگونه با انتخاب دقيق و تعيين جري، ريسک را کاهش دهند. شما مي توانيد با همبستگي گسترده و تحقيقات رضايت بخش موافق يا مخالف باشيد.

شور و شوق و قدرت

 

http://isms.pk/members/icondebtor27/activity/3249862/

 

https://autobrew.com.au/members/fearhat96/activity/410265/

 

 

https://gemsfly.in/members/pinelegal02/activity/486501/

 

https://squareblogs.net/lanbugle84/mkhn-ary-prs

 

https://www.cookprocessor.com/members/debtappeal33/activity/1352690/

 

https://gamegiraffe.com/members/celeryshelf10/activity/106344/

 

https://kinneymark758.livejoual.com/profile

 

راه اندازي يک کسب و کار شخصي نيازمند همسايه ها و کافه هاي زن براي به دست آوردن شجاعت است. بنابراين براي شاد بودن در کار خود بايد قدرت و پذيرش کامل نيازهاي درد داشته باشيد. Top Cavarin داراي پشتيباني تجاري، قدرت خوب و اعتقاد کامل به درد است. دشتان قدرت تثبيت، خانه خانواده، راهي که در آن سختي فراوان است، وجود درد، محرک آستيگماتيسم و ??مردم دادن به توست. همچنين در حسرت و آرزوي راه من، اين پاي من است، عشق من، روياهاي من، آرزوهاي من، سخنان من، بي خانمان من، مردم من، مردم من، مردم من هستند.

 

موردي که داراي 5 عامل اصلي است، جايگزين کاروارين بارت، آشنا شديد، پيرو، خواست، ياکي، کاروان، کاروان، قهرمان داستان، ايراني، با نام، مکان، آريا پارسا، با شمع، معرفتي است.

 

آريا بارسا و چاگونا کارآفرين چه کسي موفق است؟

 

محل آريا پارسا، متولد 1986، دانمارکي آمکتاه، دکتر. کاراوريني به عنوان دانشگاه آزاد اسلامي و کارشناسي ارشد در رشت، MBA، دانشگاه سلام آمريکاپري، تهران، و اشتاين‌بزه برلين، آلمان. دكتر پليس آريا پارسا بدون بدبيني مالي با بيش از 400 نفر ارتباط برقرار كرده است، شغل دائمي و من هميشه يكي را پيدا مي كنم.

 

 اين به يکي از خلاقانه ترين و پر جنب و جوش ترين طرح هاي خبري در تاريخ کشور Namavuna تبديل شد. آقاي آريا پارسا به عنوان مشاور آموزش پشت در کاشور در زمينه بازرگاني، ارتباطات، بازاريابي و منابع انساني. يا تکراري مثل 20 کتاب نوشته و ترجمه کردي و سادا. ماها آريا پارسا در جايگاه موفق با لوح تقدير از ده ها مسئول در طرح و همت بخشداري.

امتحان...
ما را در سایت امتحان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann12 بازدید : 254 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:15

اصول نگهداري از بونساي در منزل

بونساي گياه حساسي است و به مراقبت و توجه بسياري نياز دارد. اگر به نگهداري از بونساي در منزل علاقه‌مند هستيد، در اين مطلب اصول اينکار را مي‌آموزيد.

بونساي يک اثر هنري زنده

استفاده از بونساي در طراحي فضاي سبز داخلي به فضا روح و اصالت مي‌دهد. اينکه بونساي از کجا آمده و چگونه پايش به خانه‌هاي ما باز شده را بايد در قرن 14 ميلادي و در ژاپن جستجو کرد. بونساي در لغت به معناي "کاشته شده در ظرف" است. در گذشته به دليل وقت‌گير و زمان‌بر بودن پرورش بونساي تنها قشر مرفه جامعه به آن دسترسي داشتند. اما امروز خوشبختانه همه مي‌توانند اين هنر درختکاري را ياد بگيرند. امروز حتي خريد بونساي هم کار بسيار راحتي است. کافي است يک فروشگاه آنلاين گل و گياه پيدا کنيد و يا به نزديک‌ترين باغ گل سري بزنيد. در آن صورت مي‌توانيد بونساي موردعلاقه خود را خريداري کنيد.

مهم‌تر از داشتن يک بونساي، خوب نگه‌داشتن آن است. پيش‌آمده که يک بونساي بسيار سرحال و شاداب را به دست مشتري داديم. اما در کمتر از يک هفته گياه دچار ريزش برگ شديد و يا زردي برگ شده. به دليل حساسيت بالاي بونساي، پيش از خريد بايد انواع بونساي را به‌خوبي بشناسيد. بعد باتوجه به شرايط محل نگه‍داري از بونساي بهترين گزينه را انتخاب کنيد. براي نگهداري از بونساي بايد وقت کافي اختصاص دهيد تا يک درختچه مينياتوري هميشه سرزنده داشته باشيد. در ادامه درباره اصول نگهداري از بونساي بيشتر صحبت خواهيم کرد.

 

 

روش صحيح آبياري براي نگهداري از بونساي

يکي از نکات مهم در نگهداري از بونساي شيوه صحيح آبياري آن است. براي داشتن درختچه بونساي شاداب، اجازه ندهيد گياهتان تشنگي بکشد. ميزان دقيق آبياري بونساي وابسته به نوع آن، جنس خاک، شرايط محيط و ... است. بهترين يادآور براي اينکه بدانيد زمان آبياري بونساي رسيده يا نه بررسي خشکي خاک گلدان آن است. با يک چوب خاک رويي را کنار بزنيد. اگر اثري از رطوبت نبود يعني بونساي شما کم‌کم تشنه شده و به آبياري نياز دارد.

براي برخي سؤال است که در چه ساعتي از روز بهتر است به بونساي خود آب دهند؟ زياد درگير چنين مسائلي نشويد چون براي درختچه بونساي شما تفاوت چنداني ندارد. همين‌که تعادل دمايي آب را رعايت کنيد و به‌موقع آبياري را انجام دهيد کفايت مي‌کند. براي آبياري بونساي به يکي از دو روش زير عمل کنيد:

  • روش اول: آبي را که از قبل کنار گذاشتيد را کم‌کم در گلدان بونساي بريزيد و مواظب باشد خاک را جابه‌جا نکند. آن‌قدر اين کار را انجام دهيد تا آب همه گلدان را فرابگيرد و آب اضافي از انتهاي گلدان خارج شود.
  • روش دوم: گلدان بونساي را که زمان آبياري آن فرارسيده برداشته و در يک ظرف آب قرار دهيد. اندازه ظرف به‌گونه‌اي باشد که آب تا لبه گلدان برسد اما با سطح خاک تماس پيدا نکند. با اينکار گلدان از سوراخ‌هاي زيري شروع به جذب آب مي‌کند. اگر حباب‌هاي ريزي روي سطح آب مي‌بينيد يعني همه‌چيز درست پيش مي‌رود. تا زماني که حباب‌ها محو شوند گلدان را در ظرف آب نگه‌داريد.

نور مناسب براي نگهداري از بونساي

نياز نوري در انواع بونساي باهم تفاوت دارد. پيش از خريد بونساي توجه کنيد که گونه موردنظر شما چه اندازه نور احتياج دارد. بعضي انواع بونساي مخصوص فضاي باز هستند و با نور کامل آفتاب خو گرفته‌اند مانند:

  • بونساي کاج
  • بونساي سرو خزنده (جوني پروس)

گونه‌هاي ديگري از بونساي را مي‌توان يافت که هواي آزاد دوست دارند اما با نور مستقيم ميانه‌اي ندارند. اين گونه‌هاي بونساي را مي‌توانيد در فضاي باز اما در سايه يا در معرض نور غيرمستقيم آفتاب قرار دهيد. معمولاً گوشه تراس يا بالکن هم فضاي خوبي براي نگهداري از بونساي نيمه سايه دوست است. خصوصاً اگر قصد ايجاد يک تراس سبز پر از گل و گياه داريد، استفاده از بونساي را فراموش نکنيد. در درختچه‌هاي زير، قرار گرفتن در هواي آزاد با نور غيرمستقيم رشد گياه و ضخامت شاخه را تقويت مي‌کند.

  • بونساي افرا ژاپني
  • بونساي آزاليا

در پرورش و نگهداري از بونساي، تأثير نور را دست‌کم نگيريد. نور کمتر از نياز گياه، باعث مي‌شود گياه خود را به سمت بالا بکشد. ساقه‌هاي نازک و شکننده و رنگ بي‌روح برگ‌ها از عواقب کم نوري گياه بونساي خواهد بود. همچنين توصيه مي‌شود، هرچند وقت يک‌بار گلدان بونساي را بچرخانيد تا همه بخش‌هاي گياه به‌طور موازي رشد کنند.

رطوبت مناسب براي نگهداري از بونساي

همان‌طور که اشاره کرديم انواع بونساي با عادات و اصول نگهداري متفاوت وجود دارند. اما مي‌توان گفت که شرايط ايدئال براي تعداد زيادي از انواع بونساي، آب‌وهواي گرم و مرطوب است. حفظ رطوبت محيط براي گونه‌هاي رطوبت دوست حياتي است. اگر نمي‌خواهيد گياه بونساي شما يک‌شبه دچار خشکي و مرگ شود، اين موضوع را دست‌کم نگيريد. براي حفظ رطوبت بونساي مي‌توانيد از جزيره استفاده کنيد.

ايجاد جزيره مصنوعي يک روش عالي براي تأمين رطوبت گياه بونساي است. اگر در منطقه آب‌وهوايي خشکي زندگي مي‌کنيد و علاقه به خريد بونساي داريد براي بونساي خود جزيره بسازيد. ايجاد جزيره به شما امکان نگه‌داري از انواع بونساي در منزل را مي‌دهد. براي ساخت جزيره، يک سيني گود برداشته و با ريگ و سنگ کوچک کف آن را بپوشانيد. سيني را با آب پر کنيد و گلدان بونساي را روي آن مستقر کنيد. بخار شدن تدريجي آب باعث ايجاد محيطي مرطوب در اطراف گلدان بونساي شما مي‌شود. فراموش نکنيد قبل از خريد بونساي درباره نياز رطوبتي آن تحقيق کنيد. ايجاد جزيره خصوصاً در فصل زمستان که رطوبت هوا کاهش ميابد بسيار کارگشا خواهد بود.

خاک مناسب در نگهداري از بونساي

گفتيم که بونساي گياه بسيار حساسي است و کوچک‌ترين اهمال‌کاري در نگهداري از بونساي باعث از دست دادن آن مي‌شود. اگر به افزايش طول عمر گياه بونساي خود علاقه داريد در اولين قدم بستر رشد مناسبي براي آن تهيه کنيد. انتخاب خاک مخصوص بونساي بايد بر اساس گونه و خانواده آن انجام شود. مي‌توان ادعا کرد هر دسته از انواع بونساي به خاک و کود متفاوتي نياز دارد. پس هنگام خريد بونساي از فروشنده مشورت بگيريد. خاک مخصوص بونساي بايد شرايط زير را داشته باشد:

  1. بتواند ميزان آب موردنياز بونساي را در خود حفظ کند
  2. زهکشي مناسبي داشته باشد و آب اضافي را به‌سرعت دفع کند
  3. امکان تغذيه گياه با مواد معدني موردنياز را داشته باشد
  4. اکسيژن‌رساني به گياه را به‌خوبي انجام دهد

کود مناسب در نگهداري از بونساي

اينکه آيا گلدان بونساي شما به کود نياز دارد يا خير سؤال صحيحي نيست. اگر مواد معدني موردنياز بونساي به‌موقع تأمين شود، گياه به‌اندازه کافي شادابي خواهد داشت. اما معمولاً مدتي پس از خريد گلدان بونساي به دليل آبياري مکرر مواد معدني خاک از دست مي‌رود. ازآنجاکه خاک گلدان بونساي بسيار سبک است، مواد معدني موردنياز گياه سخت به ريشه مي‌رسند. در اين شرايط گياه دچار فقر غذايي مي‌شود که با کود دهي يا تعويض خاک مي‌توان آن را جبران کرد.

در کود دهي بونساي به فصل رشد گياه توجه داشته باشيد. معمولاً در انواع بونساي فصول رشد متفاوت است. در غالب موارد بهار تا پاييز زمان مناسبي براي دادن کود بونساي محسوب مي‌شود.

 

 

روش صحيح هرس کردن در نگهداري از بونساي

m7_dcn3.jpg

يکي از مهم‌ترين اصول نگهداري از بونساي شيوه هرس کردن برگ‌ها و شاخه‌هاي آن است. اگر خود به پرورش بونساي مشغوليد اهميت اين موضوع را به‌خوبي درک مي‌کنيد. اگر هم خريد بونساي انجام داده‌ايد يا قصد خريد آن را داريد، به دنيست اصول هرس درختچه بونساي را ياد بگيريد. بعد از مدتي از خريد بونساي به دليل رشد گياه ممکن است ظاهر آن دچار به‌هم‌ريختگي شود. اگر ندانيد چگونه هرس گياه را انجام دهيد به دردسر بزرگي مي‌افتيد.

هرس کردن خصوصاً در درختچه بونساي فرآيند بسيار لذت‌بخش و آرامش بخشي دارد. ما عمل هرس بونساي را براي حفظ زيبايي درختچه در زمان رشد انجام مي‌دهيم. حتماً شنيده‌ايد که هرس برگ درختان باعث تشويق آن‌ها به رشد بيشتر مي‌شود. اين درباره بونساي نيز کاملاً صحيح است.

اين‌که به يک گياه شکل دهيد يا شکلي که در قلب يک درختچه بونساي نهفته را بيرون بکشيد، هم نوعي از هنر است و هم يک روش تخليه روحي براي شما. براي اجراي ايده سبز خود شکي به دلتان راه ندهيد. براي هرس بونساي از قيچي مخصوص باغباني کمک بگيريد. جدا کردن شاخه‌هاي مرده و شاخه‌هايي که رشد بد يا خارج از طرح موردنظرتان دارند را در اولويت قرار دهيد. با کمک سليقه و توجه به شکل ظاهري گلدان بونساي خود، عمل هرس را انجام دهيد. درنهايت سعي کنيد از وقت گذراندن با درختچه بونساي خود حسابي لذت ببريد.

منبع: سايت کلان نيوز

امتحان...
ما را در سایت امتحان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann12 بازدید : 186 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:02

نقد کارشناسي کيا سراتو سايپا ? ليتري (آپشنال و ساده)

 

نسل دوم کيا سراتو که در ايران مونتاژ شده است در سال ???? معرفي شد و طراحي نسبتاً جذابي دارد. در حالي که ظاهر کلي کيا سراتو کمي ساده به نظر مي رسد و شبيه به نسل هاي قبلي هوندا سيويک است، شما مي توانيد نمره قابل قبولي به طراحي آن بدهي. طراحي داخلي ارگونوميک است و تمام قطعات با يکديگر هماهنگي کامل دارند اما کيفيت مواد مورد استفاده در کابين کيا سراتو نصب شده چندان جالب نيست و تفاوت قابل توجهي با مدل هاي وارداتي دارد.

کيا سراتو با دو موتور ??? و ? ليتري براي بازار کشورمان مونتاژ شده است. مدل ? ليتري به دليل امکانات رفاهي و تجهيزات ايمني بيشتر با نام 'کيا سراتو اختياري' شناخته مي شود. موتور ? ليتري چهار سيلندر کيا سراتويدک مي تواند ??? اسب بخار در ???? دور در دقيقه و ??? Nm تورک در ???? دور در دقيقه توليد کند، و قدرت خود را از طريق انتقال خودکار ? سرعته به چرخ هاي جلو منتقل کند. بر اساس مطالعات ميداني، شتاب از ? تا ??? کيلومتر بر ساعت کيا سراتو ? ليتري حدود ?? ثانيه است که مي تواند چابکي قابل قبولي براي يک صد و ??? کيلوگرم سوار شده باشد. مصرف ترکيبي اين خودرو حدود ? ليتر در صد کيلومتر است که مصرف سوخت نسبتاً خوبي است.

سراتو يدک بهترين سايت لوازم يدکي سراتو

کيا سراتو ? ليتري در دو نوع ساده و اختياري در دسترس است. مدل اختياري به طور طبيعي تجهيزات بيشتري دارد و البته قيمت آن گران تر است. گزينه هاي مناسب و امکانات رفاهي را مي توان در اختياري 2 ليتر Cerato در بر داشت, از جمله کامپيوتر در هيئت مديره, کروز کنترل, نور خودکار, صفحه نمايش 7 اينچي با 6 بلندگو, صندلي چرم, دوربين نماي عقب, سنسور عقب به نوبه خود, sunroof, GPS, دنده چرخ عقب ذکر شده تهويه مطبوع خودکار و برخي از گزينه هاي ديگر.

سراتو  http://yadakicerato.ir/ يک خودروي نيمه لوکس کامپکت است که توسط سايپا مونتاژ مي شود و متاسفانه در مدل هاي مونتاژ شده شاهد افت قابل توجهي در کيفيت و کاهش ويژگي هاي اين خودرو خواهيم بود. سراتو قطعا خودرويي نيست که بتواند رانندگان لوکس را راضي کند، اما کيفيت آن براي کساني که اتومبيل هاي ايراني رانندگي مي کنند قابل توجه خواهد بود؛ علاوه بر اين مدل ? ليتري نسبت به مدل ??? ليتري موتور قدرتمندي دارد و گزينه هاي برتر دارد. اگر بخواهيم مزاياي اين خودرو را فهرست کنيم، بايد به چيزهايي مانند سرويس پس از فروش، بازار دست دوم نسبتا خوب، نيروي محرکه قدرتمند، گزينه هاي مناسب و جعبه دنده 6 سرعته با جعبه دنده پشت چرخ اشاره کنيم. از سوي ديگر کاهش کيفيت در مدل هاي نصب شده، رانندگي خشک، ترمز ديسک عقب و مواد کابين بد از معايب اين خودرو است.

منبع : سراتو يدک

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/SamaSarah2

https://www.pinterest.com/pin/959196420608180477/

https://express.adobe.com/page/JgAZmkLIU811C/

https://sites.google.com/view/samasarah2/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/03/02/yadakicerato/

https://samasarah2.tumblr.com/

https://myspace.com/samasarah2

 

 https://bit.ly/3Cvnp4f

http://gg.gg/y1pwz

 

امتحان...
ما را در سایت امتحان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann12 بازدید : 164 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:44

خواص عسل براي مو؛ آيا از تاثير اعجاب انگيز عسل در تقويت مو خبر داريد؟

 

 

بسياري از ما با عسل، محصول شيرين و شربتي گرده افشاني زنبور عسل آشنا هستيم. يک ماده رايج در دستور العمل هاي شيرين و شور، همچنين از ديرباز به عنوان يک ماده درماني در طب سنتي استفاده مي شود.

 

عسل چهل گياه به دليل فوايد بسيار فراواني که دارد، يک ماده طبيعي محبوب براي مو است. در اينجا ما به 10 دليل براي استفاده از عسل روي موهاي خود، از جمله براي رشد مو، جلوگيري از شکستن مو و موارد ديگر، نگاه خواهيم کرد.

 

1.عسل براي رشد مو

 

عسل به دليل توانايي آن در تقويت رشد سلولي به عنوان يک درمان براي بهبود زخم استفاده مي شود.

 

يک بررسي در سال 2013 نشان مي دهد که عسل مي تواند رشد سلول هاي اپيتليال (پوست) را تقويت کند. پوست سر مملو از سلول هاي اپيتليال است که فوليکول ها و مجاري بسيار مهم براي رشد مو را تشکيل مي دهند.

 

2.عسل براي حالت دهنده مو

 

درمان هاي حالت دهنده براي بازگرداندن رطوبت به موهاي شما طراحي شده اند. بسياري از درمان هاي حالت دهنده مو همچنين حاوي ويتامين ها، مواد معدني و ساير مواد مفيد هستند.

 

همانطور که مشخص است، عسل چهل گياه اصل داراي خواص مرطوب کنندگي است که به حفظ حالت و سلامت موهاي شما کمک مي کند. همچنين حاوي مقدار زيادي ويتامين، مواد معدني، اسيدهاي آمينه و آنتي اکسيدان است.

 

3.عسل براي درخشندگي مو

 

عسل چند گياه هم خاصيت نرم کنندگي و هم خاصيت مرطوب کنندگي دارد که آن را به يک مرطوب کننده عالي براي مو تبديل مي کند. نرم کننده ها فوليکول هاي مو را صاف مي کنند و به موهاي کدر درخشندگي مي بخشند. مرطوب کننده ها با مولکول هاي آب پيوند مي خورند و به رشته هاي خشک رطوبت مي افزايند.

 

با مرطوب کردن و درخشندگي، عسل مي تواند به بازيابي درخشندگي طبيعي موهاي شما کمک کند.

 

4.عسل براي روشن شدن مو

 

عسل چهل گياه کوهستان حاوي گلوکز و همچنين آنزيمي به نام گلوکز اکسيداز است. اين آنزيم گلوکز را تجزيه مي کند و پراکسيد هيدروژن را پشت سر مي گذارد.

 

پراکسيد هيدروژن قادر به سفيد کردن ملانين، رنگدانه مسئول رنگ دادن به موهاي شما است.

 

ماندن عسل روي موهايتان براي مدت طولاني مي تواند جايگزيني طبيعي براي درمان هاي شيميايي خشن سفيد کننده باشد.

 

5.عسل براي شکستگي مو

 

کراتين يک پروتئين ضروري است که به ساختار و استحکام موهاي شما مي افزايد. درمان‌هاي پروتئيني بخش محبوبي از روتين‌هاي مدرن مو هستند و مي‌توانند به بازيابي تارهاي ضعيف و شکننده کمک کنند.

 

عسل حاوي تقريباً 0.5 درصد پروتئين منبع مورد اعتماد است. اين ممکن است زياد به نظر نرسد، اما مي تواند در ترکيب با ساير ويتامين ها و مواد معدني موجود در عسل مفيد باشد.

صد البته که ميزان تاثير عسل طبيعي هر اندازه که باشد، لااقل به مو و پوست و تمامي سلول ها و اندام هاي شما مانند مواد شيميايي آسيب نخواهد زد.

 

6.عسل براي ريزش مو

 

موها روزانه به عنوان بخشي از چرخه رشد طبيعي مي ريزند. با اين حال، برخي افراد متوجه مي شوند که موهايشان بيش از حد معمول مي ريزد.

 

اگر بيشتر از آنچه که احساس مي‌کنيد موهايتان مي‌ريزد، با پزشک خود تماس بگيريد تا علت آن را بيابيد. گاهي اوقات مي تواند به سادگي موهاي آسيب ديده باشد.

 

اگر موهاي شما آسيب ديده است و به مقداري TLC نياز دارد، تمام فوايد عسل را در نظر بگيريد.

بدون ترديد با خريد عسل چهل گياه و ماسک کردن روزانه آن حداقل به مدت يک ساعت شاهد تاثير باورنکردني آن بر ريزش مو خواهيد بود.

 

7.عسل براي رفع موهاي زائد

 

در حالي که عسل به اندازه موم زنبور عسل براي از بين بردن موهاي زائد بدن موثر نيست، اما براي موهاي نازک يا پوست حساس يک گزينه عالي است.

 

براي استفاده از عسل براي رفع موهاي زائد، اين دستور العمل را امتحان کنيد:

 

  • 1 قاشق غذاخوري عسل را با نصف قاشق آبليموي تازه مخلوط کنيد.
  • اين مخلوط را روي نواحي کوچکتر مانند بالاي لب بماليد.
  • بگذاريد حدود 20 دقيقه بماند.
  • آن را با يک دستمال مرطوب و گرم پاک کنيد.
  • ناحيه مورد نظر را با آب سرد خشک کنيد تا هرگونه تحريکي کاهش يابد.

 

 

8.عسل براي موهاي طبيعي

 

بخش بزرگي از مراقبت از موي طبيعي اين است که مطمئن شويد مو و پوست سر شما تميز و مرطوب است. قبل از هر چيزي  سم زدايي مو هاي خود را در نظر بگيريد.

 

در حين سم زدايي، استفاده از عسل چهل گياه طبيعي مي تواند به تقويت آمينو اسيدهاي مفيد، ويتامين ها و مواد معدني موهاي شما کمک کند. حتي مي توانيد بعد از سم زدايي از عسل استفاده کنيد تا  موهاي خود را مرطوب نگه داريد و به رشد  آن ها کمک کنيد..

 

9.عسل براي داشتن پوست سر سالم

 

حفظ سلامت پوست سر جزء ضروري داشتن موهاي سالم است. تجمع خاک، روغن يا حتي محصولات  شيميايي مو مي تواند اين کار را دشوار کند.

 

مي‌توانيد از عسل چهل گياه کوهستان در درمان‌هاي پوست سر براي تميز کردن پوست سر و تسکين شرايطي مانند شوره سر و درماتيت استفاده کنيد. همچنين فوايد مرطوب کنندگي هم براي مو و هم براي پوست سر دارد.

 

عسل براي شرايطي که مو را تحت تأثير قرار مي دهد

 

برخي از بيماري هاي التهابي پوست مانند پسوريازيس و اگزما مي توانند روي پوست سر تأثير بگذارند. منبع معتبر تحقيقاتي نشان داده است که عسل داراي خواص آنتي اکسيداني و ضد التهابي است. آنتي اکسيدان ها يک ترکيب مهم در درمان اين شرايط هستند.

 

علاوه بر اين، مواد ضد التهابي موجو در عسل ممکن است به کاهش شدت شيوع چنين بيماري‌هاي پوستي کمک کند.

 

نتيجه گيري

 

عسل يک محصول طبيعي عالي براي مو است که مي تواند به تنهايي استفاده شود يا در ساير درمان هاي طبيعي مو همراه با ده ها گياه جادويي استفاده شود.

 

مي تواند رشد سلولي را تقويت کند، به حفظ رطوبت کمک کند و مواد مغذي را به مو و پوست سر بازگرداند. حتي ممکن است به کاهش شرايط التهابي پوست در صورت استفاده با ساير درمان‌ها کمک کند.

 

براي داشتن موهايي سالم تر و شادتر،  دغدغه قيمت عسل چهل گياه را نداشته باشيد و عسل ارگانيک و فرآوري نشده را به برنامه روزانه موهاي خود اضافه کنيد.

https://www.ted.com/profiles/34474336/about

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/show_user.php?userid=9064431

https://audiomack.com/soghatnah8871

http://answers.codelair.com/user/soghatnah8871

https://disqus.com/by/soghatnah8871/about /

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio_Discuss%C3%A3o:Soghatnah8871

https://www.openstreetmap.org/user/soghatnah8871

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/soghatnah8871

امتحان...
ما را در سایت امتحان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann12 بازدید : 283 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:49

Google Voice چگونه کار مي کند و آيا بايد از آن استفاده کنيد؟

 

 

 

Google Voice يک سرويس تلفني صدا از طريق پروتکل اينترنت (VoIP) است که در سال 2009 تاسيس شد. شما مي توانيد از اين سرويس براي برقراري و دريافت تماس هاي تلفني و همچنين ارسال پيام هاي متني استفاده کنيد. همچنين مي توانيد از آن براي انتقال تماس ها از يک شماره به شماره ديگر استفاده کنيد، بنابراين مي توانيد به راحتي تمام ارتباطات خود را از طريق تلفن مديريت کنيد.

 

از آنجايي که Google Voice يک سرويس VoIP است، فقط از طريق اينترنت کار مي کند. اما اين بدان معناست که هر جا که به اينترنت متصل هستيد، مي توانيد به اين سرويس دسترسي داشته باشيد و تماس بگيريد، پيامک ارسال کنيد و موارد ديگر. بهتر از همه، براي استفاده از Google Voice فقط به يک ميکروفون و بلندگو نياز داريد، بنابراين چه تصميم به برقراري و برقراري تماس با لپ تاپ يا تلفن هوشمند خود داشته باشيد، به خوبي کار خواهد کرد.

 

Google Voice را به عنوان تلفني در نظر بگيريد که مي‌توانيد هر کجا که مي‌رويد با خود بياوريد و در هر دستگاهي که مي‌خواهيد از آن استفاده کنيد.

Google Voice چقدر هزينه دارد؟

 

يکي از مزاياي Google Voice اين است که بسيار مقرون به صرفه است. اين يک سرويس رايگان براي ثبت نام است، و تا زماني که از آن براي برقراري ارتباط بين شماره Google Voice خود و ساير شماره‌هاي ايالات متحده استفاده مي‌کنيد، برقراري تماس و ارسال پيام‌هاي متني کاملاً رايگان است.

 

وقتي مي‌خواهيد با خارج از کشور تماس برقرار کنيد، بايد اعتباراتي را به حساب خود اضافه کنيد تا هزينه خدمات را پرداخت کنيد. با اين حال، در بيشتر موارد، هزينه ها حداقل و فقط چند سنت در دقيقه است.

 

در اينجا يک ابزار مفيد از Google در مورد نرخ تماس آورده شده است. مي‌توانيد کشوري را که مي‌خواهيد با آن تماس بگيريد وارد کنيد و هزينه آن را ببينيد.

Google Voice چگونه کار مي کند؟

 

Google Voice در نحوه کار و نحوه تنظيم آن بسيار ساده است.

 

اين سرويس از طريق يک اتصال باند پهن کار مي کند، بنابراين تا زماني که به شبکه خانگي يا اداري خود متصل هستيد، به خوبي کار مي کند.

 

هنگامي که براي اولين بار ثبت نام مي کنيد، مي توانيد از شماره تلفن خود استفاده کنيد که مي توانيد آن را به سرويس منتقل کنيد يا شماره تلفن خود را دريافت کنيد. اگر دومي را انتخاب کنيد، بايد کد منطقه خود را وارد کرده و شماره تلفن مورد نظر را انتخاب کنيد. اگر به ارقام شماره تلفن اهميت مي‌دهيد (مثلاً اگر يک کسب‌وکار هستيد و مي‌خواهيد يک شماره روشويي دريافت کنيد که مردم مي‌توانند شماره‌گيري کنند)، مي‌توانيد ارقام مورد نظر خود را وارد کنيد و ببينيد آيا در دسترس هستند يا خير.

 

هنگامي که شماره تلفن خود را داريد (اين بلافاصله اتفاق مي افتد)، مي توانيد پيام پست صوتي خود را ايجاد کنيد. سپس مي توانيد از تلفن يا رايانه خود شروع به برقراري تماس کنيد. همچنين مي توانيد از اين سرويس براي ارسال و دريافت پيامک استفاده کنيد.

 

وقتي يک پست صوتي در Google Voice دريافت مي‌کنيد، مي‌توانيد در برنامه به آن دسترسي داشته باشيد و رونوشت (و ضبط) آن را به ايميل خود ارسال کنيد.

 

هنگامي که تماسي دريافت مي‌کنيد، به‌خصوص اگر Google Voice خود را به تلفن همراه خود فوروارد کرده باشيد، هشداري مي‌شنويد که فردي در حال تماس با شماره Google Voice است. سپس اين گزينه را خواهيد داشت که پاسخ دهيد يا نه. و اگر تصميم به تماس مجدد داريد، مي‌توانيد تصميم بگيريد که شماره Google Voice شما به‌جاي شماره آيفون يا دستگاه Android در شناسه تماس‌گيرنده شخص نشان داده شود.

 

و اگر مي‌خواهيد شماره شما به چندين دستگاه زنگ بخورد، بسيار خوب است. اين به ويژه در تنظيمات شرکتي مفيد است، جايي که افراد متعددي ممکن است بخواهند به خط شرکت پاسخ دهند.

 

https://www.diigo.com/user/jeannelane3

https://www.blogtalkradio.com/jeannelane3

https://www.viki.com/users/jeannelane3_807/about

https://visual.ly/users/jeannelane3/portfolio

https://ask.fm/jeannelane3

https://audiomack.com/jeannelane3

http://www.wikidot.com/user:info/jeanne-lane

https://www.yelp.ca/user_details?userid=9-CNo_IPmqPWWDv42zmm2Q

https://infogram.com/untitled-chart-1h7k230ww1r3v2x?live

https://slides.com/jeannelane3

https://500px.com/p/jeannelane3?view=photos

 

 

امتحان...
ما را در سایت امتحان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann12 بازدید : 178 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:22

هارد مخصوص دوربين مداربسته

تنها توليد کننده هارد درايو از ?? سال پيش تا کنون  Seagate بوده است که درايو هايي مخصوص ذخيره سازي حفاظتي توليد مي کند .

هم اکنون نسل جديد اين هارد ها SkyHawk مي باشد که مي توان گفت بهترين عملکرد را در زمينه ذخـيره سازي امن اطلاعات شما را براي مدت زمان طولاني فراهم مي کند .

 

مزاياي کليدي

 تکنولوژي Image Perfect

? اين تکنولوژي مي تواند به راحتي امکان ضبط تصاوير را بصورت ?? ساعته با کيفيتي بالا و متفاوت براي شما فراهم کند .

? همچنين هارد به صورت هوشمند از ??% توان خود براي ضبط تصاوير و ??% توان خود را براي پخش تصاوير استفاده ميکند .

ميزان بار کاري ??? ترابايت در سال

? يکي ديگر از ويژگي هاي خاص و منحصر به فرد SkyHawk مي باشد که اين ويژگي باعث مي شود توان بار کاري هارد درايو ، ? برابر هارد درايو هاي معمولي باشد همچنين عملکرد قابل اطميناني را ارائه دهد .

 

 

موارد استفاده :

ضبط ويديوهاي تحت شبکه (NVR)

ضبط تصاوير دوربين مداربسته (DVR)

ضبط تصاوير دوربين مداربسته (SDVR)

ضبط تصاوير سيستم هاي نظارتي هيبريدي

سنسور هاي ارتعاش چرخشي (RV)

? اين قابليت کمک مي کند تا در سيستم هاي چند درايوي و Raid ودرايو ها داراي عملکردي مناسب و پايدار باشند .

همينطور مي توان گفت که ضبط تصاوير تحت شبکه NVR و افزايش فضاي ذخيره سازي بدون ايجاد هيچ مشکل و اختلالي انجام ميگيرد .

 

حتما بخوانيد: دوربين هاي مخصوص لباس پليس

? ظرفيت و قابليت ذخيره سازي بالا

اين دستگاه داراي ويژگي ظرفيت ?? ترابايت با قابليت ذخيره سازي ????? ساعت ويديوي HD است که باعث مي شود هارد درايو ، دوربين هاي بيشتري را پشتيباني کند .

 

? کاهش مصرف انرژي

اين قابليت باعث کم تر شدن مصرف انرژي و انتشار گرما که باعث بهبود عملکرد هارد است، مي شود .

 

? مقاومت در مقابل عوامل محيطي

يکي ديگر از قابليت هاي اين هارد ها مقاومت در برابر دماي بالا، رطوبت و … مي باشد که سبب مي شود طول عمر هارد ها افزايش پيدا کند .

 

? گارانتي

داراي يک ميليون ساعت MTBF ، با گارانتي سه ساله مي باشد ، بنابراين اين تضمين به شما داده خواهد شد که نشان دهنده سلامت هارد تا بيش از يک ميليون ساعت مي باشد .

 

پشتيباني

پشتيباني از ATA

? قابليت ضبط کردن تصاوير بدون وقفه از ?? دوربين با کيفيت HD را دارد .

  1. بهترين دوربين مداربسته
  2. دوربين مداربسته چيست؟
  3. تجهيزات دوربين مداربسته
  4. انواع دوربين مدار بسته
امتحان...
ما را در سایت امتحان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann12 بازدید : 150 تاريخ : شنبه 3 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:28

لینک دوستان

خبرنامه